Αμορτισέρ – Ανάρτηση

Ανάρτηση – Αμορτισέρ – Ελατήρια  χαμηλώματος

Η  ανάρτηση είναι το σύστημα πού ρυθμίζει την επαφή και το κράτημα  του αυτοκινήτου μέσω των ελαστικών και των αμορτισέρ με το οδόστρωμα και είναι από τα βασικά συστήματα που διαθέτει το αυτοκίνητο για την ασφαλή και σταθερή κίνηση  μας.

Τα Αμορτισέρ και τα ελατήρια είναι τα βασικά εξαρτήματα του συστήματος της ανάρτησης, είναι υπεύθυνα για την ρύθμιση και απορρόφηση των κραδασμών πού συντελούν στο “κράτημα” του αυτοκινήτου.

Η έγκαιρη αντικατασταση των αμορτισέρ είναι επιτακτική ανάγκη για την ασφάλεια του αυτοκινήτου.

Η εταιρία μας, διαθέτει, πολλές μάρκες αμορτισέρ για αντικατάσταση των εργοστασιακών. Μπορεί  να σας  ενημερώσει σωστά  για την  αγορά και τοποθέτηση των αμορτισέρ που χρειάζεται το αυτοκίνητό σας, είτε για την αντικατάσταση τους, είτε με σκοπό την βελτίωση σε συνδυασμό με αλλαγή ελατηρίων για τροποποίηση της ανάρτησης στην σκληρότητα και το ύψος του αυτοκινήτου. Τα μεγαλύτερα ονόματα εταιρειών στο χώρο των αμορτισέρ, όπως Kayaba, Bilstein, Monroe, Nipparts, Boce, και ελατηρίων χαμηλώματος, Apex, MAD, COBRA

Στην εταιρία μας θα βρείτε σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές  μεγάλη γκάμα αμορτισέρ και ελατήρια χαμηλώματος ώστε να αποκαταστήσετε την ανάρτηση του αυτοκινήτου σας η να την βελτιώσετε ανάλογα με το οδηγικές σας ανάγκες και απαιτήσεις. 

Θα μείνετε απόλυτα ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες μας την αγορά και τοποθέτηση των καινούριων σας αμορτισέρ, ελατηρίων, την αλλαγή στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σας.

Οι ακόμα πιο ισχυροί κινητήρες και τα ταχύτερα αυτοκίνητα συνεπάγονται ότι τα συστήματα ανάρτησης αποτελούν μια σημαντική πτυχή της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αυτά τα συστήματα συνεχίζουν να παίζουν έναν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στο, διότι το σασί,τα ελατήρια και τα αμορτισέρ ειδικά, τα οποία παρέχουν τον σύνδεσμο μεταξύ των αναρτήσεων των τροχών και του αμαξώματος, με αποτέλεσμα τη διασφάλιση της βέλτιστης επαφής με το οδόστρωμα.

Διαβάστε παρακάτω για μια απλή εξήγηση του πώς λειτουργούν όλα αυτά

Η ανάρτηση και τα κύρια μέρη της

  • τροχός
  • ελατήριο
  • αμορτισέρ

Ο ρόλος της ανάρτησης

Τα διάφορα μέρη της ανάρτησης συμβάλλουν στην

  • καλή επαφή του τροχού στο έδαφος
  • ασφάλεια, κράτημα στο δρόμο και στο φρενάρισμα
  • άνεση

Είδη ελατηρίων

Οποιασδήποτε μορφής κι αν είναι τα ελατήρια της ανάρτησης, ελικοειδή, ελαστικά, σούστες, αέρα, λαδιού- αερίου ή τύπου ράβδων στρέψης η αποστολή τους είναι να σηκώνουν το βάρος του αμαξώματος. Αποτελούν λοιπόν το “συνδετικό κρίκο” μεταξύ του αυτοκινήτου και του δρόμου.

Ένα ελαττωματικό ελατήριο που υποχωρεί εύκολα ή παρουσιάζει χαλάρωση, επηρεάζει και τα χαρακτηριστικά του οχήματος (ύψος του οχήματος, γεωμετρία του μπροστινού συστήματος, συμμετρική κατανομή του βάρους στους τροχούς).

Η αντικατάσταση όμως ενός ελαττωματικού αμορτισέρ δεν αρκεί για να επαναφέρει την καλή λειτουργία της ανάρτησης.

Αντίθετα απ’ ό,τι πιστεύουν οι περισσότεροι άνθρωποι, τα αμορτισέρ δεν σηκώνουν το βάρος του οχήματος. Αντίθετα, πρωταρχικός σκοπός των αμορτισέρ είναι ο έλεγχος της κίνησης των ελατηρίων.

Τα αμορτισέρ είναι κατά βάση αντλίες λαδιού

Ένα έμβολο είναι στερεωμένο στο άκρο μιας ράβδου και λειτουργεί συμπιέζοντας υδραυλικό υγρό μέσα στο σωλήνα πίεσης. Καθώς η ανάρτηση κινείται πάνω-κάτω, το υδραυλικό υγρό πιεζόμενο διοχετεύεται στο έμβολο μέσα από μικροσκοπικές οπές ή στόμια. Τα στόμια όμως αυτά επιτρέπουν τη διέλευση, μέσα από το έμβολο, μιας πολύ μικρής μόνο ποσότητας υγρού.

Αυτό επιβραδύνει την κίνηση του εμβόλου, το οποίο με τη σειρά του επιβραδύνει την κίνηση του ελατηρίου και της ανάρτησης. Το μέγεθος της αντίστασης που αναπτύσσει ένα αμορτισέρ εξαρτάται από την ταχύτητα κίνησης της ανάρτησης και τον αριθμό και το μέγεθος των στομίων του εμβόλου. Όσο πιο γρήγορα κινείται η ανάρτηση, τόσο μεγαλύτερη αντίσταση παρέχει το αμορτισέρ.

Σαν αποτέλεσμα, το αμορτισέρ και το ελατήριο μειώνουν τις εξής καταστάσεις στην κίνηση του οχήματος

  • αναπηδήσεις
  • κλίση ή ταλάντευση
  • βύθιση κατά το φρενάρισμα
  • κάθισμα κατά την επιτάχυνση

Πως καταλαβαίνουμε στην οδήγηση τα ελαττωματικά αμορτισέρ

  • Οι τροχοί χάνουν την επαφή τους με το δρόμο
  • Το ελαττωματικά αμορτισέρ επηρεάζουν το φρενάρισμα

Σε στεγνό δρόμο με ανώμαλη επιφάνεια, η απόσταση φρεναρίσματος με 80 km την ώρα μπορεί να αυξηθεί κατά 2,6 μέτρα. Στα 50 km την ώρα, η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να αυξηθεί κατά 2,3 μέτρα. Η διαφορά αυτή μπορεί αποδειχθεί σωτήρια και να προλάβει το ατύχημα. (Δοκιμή που πραγματοποιήθηκε από την γερμανική την Rheιnland)

Τα ελαττωματικά αμορτισέρ επηρεάζουν την ορατότητα τη νύχτα

  • Περιορισμένη ορατότητα
  • Θάμπωμα των απέναντι οδηγών

Τα ελαττωματικά αμορτισέρ επηρεάζουν το κράτημα στο δρόμο

Πλευρική στήριξη

Σε στροφή και με στεγνό οδόστρωμα, η μέγιστη ταχύτητα ασφαλείας ενός οχήματος του οποίου τα αμορτισέρ είναι κατά 50 % φθαρμένα, μπορεί να μειωθεί κατά 10%.

Υδρολίσθηση

Ένα μπροστινοκίνητο όχημα που κινείται με ταχύτητα σε υγρό οδόστρωμα (στρώμα νερού 6 mm) και του οποίου τα αμορτισέρ είναι κατά 50% φθαρμένα, μπορεί να αρχίσει να γλιστρά σε ταχύτητα 10% μικρότερη από αυτή του ίδιου οχήματος με καινούρια αμορτισέρ. (Δοκιμή που πραγματοποιήθηκε από την γερμανική την Rheιnland)

Τα ελαττωματικά αμορτισέρ επηρεάζουν τα αντανακλαστικά του οδηγού

Κούραση

Υπό κανονικές συνθήκες, τα ελαττωματικά αμορτισέρ κουράζουν περισσότερο τον οδηγό και αυξάνουν και 26% το χρόνο αντίδρασης του στις κρίσιμες περιστάσεις. (Δοκιμή που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο της Louvaιn Βέλγιο)

Βλάβες που οφείλονται σε φθορές των αμορτισέρ
Οπτικός έλεγχος
Ποια είναι τα σημεία που φανερώνουν ένα ελαττωματικό αμορτισέρ;

αμορτισέρ 1

ΑΡΜΟΙ

Αν το αμορτισέρ στο σημείο αυτό παρουσιάσει ρωγμές ή στραβώσει, είτε εξαιτίας της πολύχρονης χρήσης ή της σκουριάς, υπάρχει κίνδυνος να σπάσει.

ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑΤΟΣ

Κάποια παραμόρφωση στο σώμα του αμορτισέρ μπορεί να προκαλέσει επιβράδυνση ή και να σταματήσει την κίνηση του εμβόλου στο εσωτερικό.

αμορτισέρ 3

ΔΙΑΡΡΟΗ

Όταν παρουσιάζεται διαρροή λαδιού, σημαίνει ότι το αμορτισέρ υπολειτουργεί και άρα χάνει την ικανότητά του να απορροφά τους κραδασμούς.

ΔΑΚΤΥΛΙΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΑΡΜΩΝ

Ένας κατεστραμμένος ή παραμορφωμένος τέτοιος δακτύλιος μπορεί να προκαλέσει θορύβους στην επιτάχυνση, το φρενάρισμα ή την υπερπήδηση εμποδίων.

Η ΡΑΒΔΟΣ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΟΥ (ΜΠΙΕΛΑ)

Αν είναι σκουριασμένη, γρήγορα θα καταστρέψει το σφράγισμα του λαδιού και συνεπώς θα παρουσιαστούν διαρροές λαδιού.

ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Το όχημα δέχεται απευθείας όλους τους κραδασμούς. Το γεγονός αυτό θα προκαλέσει φθορές σε μερικούς ή σε όλους τους συνδέσμους και θα κάνει το όχημα ανασφαλές.

αμορτισέρ 7

ΦΘΟΡΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Η κατά τόπους φθορά των ελαστικών τις περισσότερες φορές δηλώνει ελαττωματικά αμορτισέρ.

Φυσικός έλεγχος

Βλάβες που οφείλονται σε φθορές των αμορτισέρ

Αν το όχημα ταλαντευτεί περισσότερο από μία φορά όταν το πιέσετε προς τα κάτω, σημαίνει ότι τα αμορτισέρ του έχουν υποστεί φθορά. Πρέπει ωστόσο να σημειωθεί ότι το σύγχρονο αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με πολλών ειδών σταθεροποιητικές δοκούς (δοκός επαναφοράς, δοκός αντιβύθισης, αντιστρεπτική δοκός), οι οποίες απαλύνουν τις ταλαντεύσεις, χωρίς όμως αυτό να μειώνει τη σημασία των αμορτισέρ στην οδική συμπεριφορά.

αμορτισέρ 8

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ

Οι οδηγοί προσαρμόζονται υποσυνείδητα στη σταδιακή φθορά των αμορτισέρ, παρόλο που αυτό σημαίνει ότι το όχημα παρουσιάζει μειωμένο κράτημα στο δρόμο. Αμορτισέρ σε κακή κατάσταση σημαίνει αυξημένες φθορές στα μηχανικά μέρη του οχήματος.

Η ανάρτηση είναι παραδοσιακά ένας πονοκέφαλος για τους κατασκευαστές, που προσπαθούν να παντρέψουν άνεση και δυναμικό έλεγχο του οχήματος.

Δες πως λειτουργεί και από τι αποτελείται

αμορτισέρ 9

Μια σκληρή ανάρτηση προσφέρει κατά κανόνα, καλύτερο έλεγχο του οχήματος όμως είναι ανυπόφορη σε καθημερινή χρήση, ειδικά σε ελληνικού τύπου οδοστρώματα.

Μια μαλακή ανάρτηση είναι εξαιρετικά άνετη σε καθημερινή χρήση, όταν όμως οι ρυθμοί ανέβουν ή οι στροφές έρθουν, ο έλεγχος του οχήματος είναι προβληματικός δημιουργώντας αίσθημα ανασφάλειας σε οδηγό και επιβάτες.

Αρχιτεκτονικές για ανάρτηση

αμορτισέρ 10

Γιατί είναι σημαντική η βασική αρχιτεκτονική των αναρτήσεων;

Ας επιχειρήσουμε μια μεταφορά

Φανταστείτε ότι οι δύο τροχοί ενός άξονα είναι ένα παντρεμένο ζευγάρι. Σε μια διαπροσωπική σχέση το ζευγάρι έχει επικοινωνία, όμως στην περίπτωση των τροχών επιθυμούμε το ακριβώς αντίθετο. Όσο λιγότερο επικοινωνεί το ζευγάρι, τόσο το καλύτερο.

Γιατί όμως αυτό είναι καλύτερο;

Η βασική απάντηση έχει να κάνει με το γεγονός ότι αν για παράδειγμα ένας τροχός πέσει σε μια λακκούβα, θέλουμε ο συζυγής τροχός του άξονα να μείνει κατά το δυνατόν ανεπηρέαστος.

Οι δύο μεγάλες κατηγορίες λοιπόν των αρχιτεκτονικών των αναρτήσεων είναι οι ανεξάρτητες και οι μη ανεξάρτητες διατάξεις. Ανεξάρτητη ανάρτηση τελικά σημαίνει πως αυτά που αντιμετωπίζει ο ένας τροχός, ο άλλος δεν τα γνωρίζει ο άλλος, ενώ μη ανεξάρτητη σημαίνει ότι τα «προβλήματα» του ενός τροχού αφορούν και τον άλλο.

Στις μέρες μας, η πιο κλασική μη (ήμι)ανεξάρτητη ανάρτηση είναι ο ημιάκαμπτος άξονας και η πιο κλασική ανεξάρτητη είναι ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων. Στην κορυφή των αναρτήσεων τοποθετούνται τα διπλά ψαλίδια, ενώ στην βάση ο άκαμπτος άξονας.

ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ

 

αμορτισέρ 11

Βασικός συντελεστής σε μια ανάρτηση είναι το αμορτισέρ ή αποσβεστήρας. Η βασική του επιδίωξη είναι ο τροχός του οχήματος να είναι σε συνεχή επαφή με το οδόστρωμα αλλά και να αντιμετωπίζει τις ταλαντώσεις που δέχεται από τα ελατήρια. Αυτό μπορεί να είναι προφανές σε ένα πολύ καλής ποιότητας οδόστρωμα, όμως όχι και τόσο όταν ο δρόμος δεν είναι καλός.

Σαν αρχή λειτουργίας, ο ρόλος του αμορτισέρ είναι να μετατρέπει την κινητική ενέργεια που δέχεται σε ιξωδική τριβή μέσω του ελαίου που υπάρχει μέσα σε αυτό. Οι δύο μεγάλες κατηγορίες των αμορτισέρ είναι τα ρυθμιζόμενα και τα μη ρυθμιζόμενα. Στα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, σε αυτοκίνητα παραγωγής αυτή η ρύθμιση είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη.

Έτσι, η ροή του λαδιού ελέγχεται προς αυτά ανάλογα με την επιλογή του αντίστοιχου προγράμματος από τον οδηγό (π.χ. μέσω ενός μετακινούμενου οπλισμού ο οποίος ρυθμίζει την παροχή του λαδιού στο αμορτισέρ). Η ύπαρξη τέτοιου τύπου αμορτισέρ προϋποθέτει επιπλέον εγκέφαλο ελέγχου ανάρτησης στο όχημα καθώς και πλήθος αισθητήρων που στέλνουν τα σήματά τους στον εγκέφαλο.

Τα μη ρυθμιζόμενα αμορτισέρ έχουν μια προεπιλεγμένη ρύθμιση από τον κατασκευαστή και με αυτήν θα πρέπει να πορευθεί ο οδηγός.

Τι είναι το bound και rebound του αμορτισέρ

αμορτισέρ 9

Το bound αναφέρεται στην συμπίεση του αμορτισέρ

Φανταστείτε ένα αυτοκίνητο την στιγμή που ο τροχός περνά πάνω από μια ανωμαλία του οδοστρώματος. Αυτή η ανωμαλία δημιουργεί μια κατακόρυφη δύναμη η οποία συμπιέζει το αμορτισέρ. Το ποσό της δύναμης αυτής ανάλογα με την ρύθμιση του αμορτισέρ θα πάει σε ένα ποσοστό στο σασί του αυτοκινήτου και ένα ποσοστό στο ίδιο το αμορτισέρ.

Αν η ρύθμιση αφορά, ώστε την δύναμη να την δέχεται κυρίως το σασί, τότε η ανάρτηση είναι σκληρή με ότι αυτό συνεπάγεται, αν η ρύθμιση αφορά, η δύναμη αυτή να αναλαμβάνεται κυρίως από το αμορτισέρ, τότε η απόσβεση είναι καλύτερη.

Το rebound από την άλλη αναφέρεται στην εκτόνωση του αμορτισέρ στην αρχική θέση υπό την επίδραση της δύναμης που δέχεται από το ελατήριο. Εδώ η πρόκληση είναι ο ρυθμός επιστροφής του αμορτισέρ στην αρχική θέση. Αν επιστρέψει πολύ γρήγορα τότε ο τροχός θα αρχίσει τις αναπηδήσεις. Αν επιστρέψει αργά, τότε ο τροχός θα είναι ακόμα στον αέρα ενώ θα έχει παρέλθει το εμπόδιο κάτι το οποίο είναι επίσης ανεπιθύμητο.

Η αναλογία δυνάμεων μεταξύ bound-rebound είναι 1:3.

Ο ρόλος των ελατηρίων

ελατήριο 1

Το ελατήριο είναι συνεργάτης του αμορτισέρ στην απορρόφηση των κραδασμών του οδοστρώματος, είναι υπεύθυνο για την διατήρηση του ύψους του αμαξώματος αλλά και ο συνδετικός κρίκος μεταξύ αναρτημένων και μη αναρτημένων μαζών. Αναρτημένες μάζες είναι αυτές που είναι πάνω από το ελατήριο (πρακτικά η μεγάλη πλειοψηφία του οχήματος) και μη αναρτημένες, αυτές που είναι από κάτω (π.χ. αμορτισέρ, φρένα σύνδεσμοι ανάρτησης, ρουλεμάν τροχού, ελαστικά, ζάντες κ.τ.λ.).

Ο πιο κλασικός τύπος ελατηρίων είναι τα ατσάλινα ελικοειδή. Εν γένει τα ελατήρια χαρακτηρίζονται από μια σταθερά ελατηρίου η οποία όσο μεγαλύτερη είναι αυτή, τόσο πιο σκληρό είναι το ελατήριο.

Πέρα των συμβατικών ελικοειδών ελατηρίων, ωστόσο υφίστανται και τα πνευματικά που αποτελούν την λεγόμενη αερανάρτηση. Εδώ το ρόλο του ελατηρίου παίζουν μπουκάλες οι οποίες δέχονται αέρα υπό πίεση μέσω ενός συμπιεστή που υπάρχει στο αυτοκίνητο. Ανάλογα με την πίεση που υπάρχει μέσα στην μπουκάλα, ρυθμίζεται η απόσβεση του οχήματος αλλά και το ύψος του. Αυτού του τύπου τα ελατήρια προσφέρουν ανώτερα οδικά χαρακτηριστικά, αλλά αυξάνουν σημαντικά και το κόστος λόγω των απαιτούμενων περιφερειακών συστημάτων.

Οι αφανείς ήρωες

ελατήριο 2

Τα σινεμπλόκ ή silent blocks είναι ελαστικά παρεμβύσματα στους συνδέσμους της ανάρτησης. Η ενδοτικότητά τους ή μη επηρεάζει σημαντικά το επίπεδο άνεσης και το κράτημα του οχήματος. Οι αντιστρεπτικές ράβδοι αναλόγως ενδοτικότητας επηρεάζουν και αυτές τον βαθμό ανεξαρτησίας της ανάρτησης.

Η χημεία των ελαστικών, η σκληρότητά τους και το πάχος του προφίλ παίζει επίσης σημαντικό ρόλο, ενώ ακόμα και τα ίδια τα καθίσματα οδηγού και επιβατών αποτελούν την τελική ανάρτηση, με τα πιο εξελιγμένα, τα λεγόμενα αιώρησης (καθίσματα οδηγού) να προσφέρουν σημαντική άνεση.

Τέλος οι μη αναρτημένες μάζες είναι πολύ σημαντικές. Όσο χαμηλότερο βάρος διαθέτουν αυτές τόσο πιο καλό κράτημα έχουμε, η ανάρτηση γίνεται πιο άνετη, αλλά βελτιώνεται και η απόδοση του οχήματος σε επιτάχυνση και επιβράδυνση. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που χρησιμοποιούνται συχνά αλουμινένιοι σύνδεσμοι στις αναρτήσεις, πολύ ελαφριοί τροχοί κραμάτων αλουμινίου ή μαγνησίου (σε ορισμένες ακραίες περιπτώσεις και ανθρακονήματα) και συστήματα πέδησης με κεραμικά υλικά σε συνδυασμό με ίνες άνθρακα.

Βρείτε στην AUTO RINA τα πάντα για την ανάρτηση του αυτοκινήτου σας στις καλύτερες τιμές της αγοράς.

H Osrav ως εργαστήριο εξειδικευμένο στην επισκευή & αναγέννηση των αμορτισέρ με έδρα το Vittorio Veneto

Στη συνέχεια, η osrav επεκτείνει την εμπειρία της σε άλλα είδη συμπληρωματικών εξαρτημάτων στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Εκτός, από την επεξεργασία ενός ευρέος φάσματος αμορτισέρ αυτοκινήτων και φορτηγών μεταξύ της ευρύτερης αγοράς, η osrav μπορεί να διαθέτει μεταξύ των προϊόντων της μια έγκυρη συλλογή ελατηρίων που αντισταθμίζει το φορτίο, με στόχο την ενίσχυση της πίσω ανάρτησης του κινητήρα σε περιπτώσεις υπερφόρτωσης.

ελατήριο 3

Με την πάροδο του χρόνου, η osrav έχει διανείμει τα προϊόντα της σε διάφορες αγορές (50% της ιταλικής αγοράς και 50% στην ξένη αγορά) και τώρα μπορεί να καυχηθεί στην παρουσία της σε περισσότερες από τριάντα χώρες σε διάφορες ηπείρους. Σήμερα διακρίνεται από τη βαθιά γνώση της ανάρτησης, που θεωρείται αναπόσπαστο κομμάτι του τροχού και του συστήματος φρένων.

Επιπλέον, η μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη αμορτισέρ αυτοκινήτων, επέτρεψε την απόκτηση τεχνογνωσίας για την κατασκευή των αρχικών μοντέλων αμορτισέρ ενσωματωμένων στα οχήματα. Τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αζώτου λαδιού που κατασκευάζει σας δίνουν τη δυνατότητα να φέρετε το set up του αυτοκινήτου στα μέτρα σας. Ανακαλύψτε την ιδανική σπορ ρύθμιση επηρεάζοντας χειροκίνητα τη σκληρότητα. Σας δίνουν τη δυνατότητα να τα επισκευάσετε και είναι διαθέσιμα για πολλούς τύπους αυτοκινήτων.

MAD SUSPENSION SYSTEMS

ελατήριο 6

Από το 1976 η Ολλανδική εταιρεία Mad Holding BV αναπτύσσει λύσεις για την αυτοκινητοβιομηχανία, με επίκεντρο πάντα τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του οδηγού. Εξασφαλίζει ασφάλεια, άνεση και απόλαυση για αυτόν που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.

ελατήριο 7

Mad Power Springs η ισχύς, στα ελατήρια σας

Για προσωπική ή για επαγγελματική χρήση

Πάντα υπάρχουν στιγμές, όπου τα οχήματα αναγκάζονται να μεταφέρουν βαρύ φορτίο. Για παράδειγμα, όταν πηγαίνετε διακοπές με την οικογένεια σας ή πρέπει να ρυμουλκήσετε ένα όχημα, μια ρυμουλκούμενη σκηνή, ένα τροχόσπιτο ή μια βάρκα. Κάθε φορά που η κεφαλή ατράκτου 75 κιλών προστίθεται στο ρουλεμάν ρυμούλκησης, είναι φυσικό ότι η βασική ανάρτηση οχήματος χρειάζεται κάποια υποστήριξη.

Επίσης εάν το αυτοκίνητο σας μεταφέρει συνεχώς ένα βαρύ φορτίο, όπως μια δεξαμενή υγραερίου ή εξοπλισμό, ενδείκνυται να προσθέσετε στην ανάρτηση σας την επιπλέον ισχύ των ελατηρίων Power Springs MAD. Με τα ελατήρια Power Springs, θα παρατηρήσετε ότι ο χειρισμός του αυτοκινήτου σας στο δρόμο βελτιώνεται θετικά.

Αερόφουσκες

Η ανάρτηση “Interactive Suspension” της MAD παρέχει ότι καλύτερο στον έλεγχο και στις δυνατότητες ανάρτησης. Με την “Interactive Suspension” έχετε την δυνατότητα να ρυθμίσετε το μέγεθος της δράσης των ελατηρίων και να επιτύχετε τη μέγιστη δυνατή άνεση και το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η πίεση μέσα στους φυσητήρες μπορεί να ρυθμιστεί από τον πίνακα οργάνων χρησιμοποιώντας έναν προαιρετικό συμπιεστή που βρίσκεται μέσα στο όχημα ή απλά σε κάθε σταθμό πλήρωσης αέρα.

Ελέγχοντας τη δράση των ελατηρίων, μπορείτε να ελέγξετε το ύψος του οχήματος. Αυτό μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο, για παράδειγμα για να γείρει το όχημα κατά τη φόρτωση χάριν εύκολης πρόσβασης ή, εάν είναι απαραίτητο, για να μειώσετε το ύψος του οχήματος φορτηγού για να έχετε πρόσβαση σε ένα χώρο στάθμευσης.

 

ελατήριο 8

Η ανάρτηση “Interactive Suspension” είναι διαθέσιμη σε τρεις βασικές επιλογές

1. Κόκκινος φυσητήρας
Το σύστημα ανάρτησης “Interactive Suspension” γενικών εφαρμογών. Εφαρμοσμένο εν μέσω των ελατηρίων του πηνίου παρέχει επιπλέον στήριξη και άνεση.

2. Μαύρος φυσητήρας
Παρέχει επιπλέον ισχύ και προσαρμοστικότητα. Η κατασκευή του επιτρέπει στα ελατήρια να φουσκώσουν και να ξεφουσκώσουν παρέχοντας μέγιστη ισχύ.

3. Μαύρος φυσητήρας διπλού θαλάμου
Η έσχατη λύση για τη μέγιστη αντοχή φορτίου. Κατάλληλο μόνο για φορτηγά οχήματα με σταθερό άξονα τροχού για το φορτίο πάνω από 1350 κιλά.

ελατήριο 9

Ελατήρια “Cross Country”

Τα ελατήρια “Cross Country” είναι μια υψηλά εξειδικευμένη προσθήκη στον κατάλογο των συστημάτων ανάρτησης MAD. Χρησιμοποιούνται για την ανύψωση του οχήματος. Ενα σετ ελατηρίων “Cross Country” παρέχει την τελική λύση για όποιον οδηγό ταξιδεύει σε ανώμαλο δρόμο ή υπό κακές συνθήκες. Επίσης, ένα σετ ελατηρίων “Cross Country” δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να αποφύγει εμπόδια. Αυτό το σετ απευθύνεται σε οδηγούς ασθενοφόρων, πυροσβέστες κ.α.

Ελατήρια Χαμηλώματος

Τα ισχυρά ελατήρια για χαμήλωμα MAD Sportive δίνουν στο αυτοκίνητο σας χαμηλότερο προφίλ και βελτιώνουν σημαντικά τη σταθερότητα στο δρόμο. Σε μεγάλες ταχύτητες, το αυτοκίνητο θα έχει καλύτερο κράτημα στο οδόστρωμα και θα παρέχει μια ευχάριστη και δυναμική αίσθηση οδήγησης σε στενές στροφές. Το χαμήλωμα του αυτοκινήτου σας δημιουργεί μια τελείως νέα εμφάνιση.

Πλεονεκτήματα

  • Παρέχετε εγγύηση εφόρου ζωής στα ελατήρια
  • Εύρος χαμηλώματος 25-60mm
  • Βελτιωμένες γωνίες και σταθερότητα
  • Διατήρηση της άνεσης μέσω της χρήσης των προοδευτικών ελατηρίων
  • Σπορ εμφάνιση